BUHALTERINĖ APSKAITA

UAB PARDAVIMAS siūloma buhalterinės apskaitos paslauga padės Jums ne tik sutaupyti laiko, tačiau taip pat ir išvengti daugybės įvairių rūpesčių. Siūlome palyginti įmonės ir samdyto darbuotojo privalumus ir trūkumus: ĮMONĖ: Privalumai:

  • Komandoje dirbantys žmonės turi daugiau kompetencijos, žinių bei patirties nei vienas žmogus.
  • Komadoje lengviau pasiskirstomi darbai ir dėl to nenukenčia jų kokybė.
  • Įmonė atlieka tai, ką yra įsipareigojusi, ji neserga, neprašo atostogų.
  • Darbuotojai yra kvalifikuoti, turintys sukaupę patirties, žinių ir besidalijantys jomis tarpusavyje.
  • Įmonės nereikia motyvuoti ir įrodinėti, jog dirbti reikia atsakingai.
  • Nereikia mokėti už darbuotojų atostogas ar kvalifikacijos kėlimo kursus, mokymus.
  • Įmonė yra objektyvi Jūsų vykdomos veiklos atžvilgiu.
  • Įmonė siekia ilgalaikio bendradarbiavimo.
  • Atkrinta mokesčiai SoDrai ir mokesčiai VMI.
  • Nereikia rūpintis biuro ir programinės įrangos įsigyjimu.

Trūkumai:

  • Skirto darbo įmonė negali atlikti per labai trumpą laiką, nes nėra šalia.
  • Santykiai su įmone nėra tokie familiarūs.

DARBUOTOJAS: Privalumai:

  • Darbuotojas gali pagal prioritetus atlikti kai kuriuos darbus greičiau.
  • Dažniausia santykiai firmoje mažiau oficialūs lyginant su įmone.
  • Kainą už darbą siūlote Jūs.

Trūkumai:

  • Mažesnė komanda, mažesnis darbų pasiskirstymas.
  • Darbuotojų asmeninis gyvenimas, atostogos, ligos kartais apsunkina darbo rezultatus.
  • Papildomos išlaidos – mokesčiai SoDrai ir VMI.
  • Papildomos išlaidos perkant biuro ir programinę įrangą.

UAB PARDAVIMAS buhalterinės apskaitos kainos: Minimali buhalterinės apskaitos kaina per mėnesį – 145 EUR. Į šią kainą įeina vieno įmonės darbuotojo atliekama apskaita, 6 sąskaitų arba operacijų įvedimas, 10 banko operacijų įvedimas į buhalterinę apskaitą. Kiekvienam klientui buhalterinės apskaitos kaina yra perskaičiuojama kiekvieną mėnesį priklausomai nuo praėjusio mėnesio įmonės veiklos apimties. Buhalterinės apskaitos kainą galima apskaičiuoti naudojantis žemiau pateikta lentele:

Atliekamos buhalterinės operacijos pavadinimas

Kaina EUR

Pastabos

Pradinė kaina

145

Į kainą įskaičiuota 1 darbuotojo įvedimas, 6 sąskaitų arba kasos operacijų įvedimas, 10 banko operacijų įvedimas į buhalterinę apskaitą

1 darbuotojo įvedimas

30

Neskaičiuojant 1 darbuotojo, įtraukto į pradinę kainą

1 gaunamos bei išrašomos sąskaitos įvedimas

1

1 banko operacijos įvedimas

0,50

1 kasos dokumento įvedimas

1

1 avanso apyskaitos vedimas

4

1 ilgalaikio turto apskaita

3

1 autorinės sutarties įvedimas

12

1 transporto priemonės įvedimas

3

Neskaičiuojant jau įtrauktų į ilgalaikį turtą

1 komandiruotės išlaidų skaičiavimas

3

Mes tinkamai pasirūpinsime Jūsų buhalterine apskaita. Detalią informaciją apie parduodamas įmones, verslus, kainas ir sąlygas rasite adresu: ĮMONIŲ PARDAVIMAS. Norėdami užsakyti UAB PARDAVIMAS parduodamą naują įmonę arba kitas paslaugas, kreipkitės el. paštu info@uabpardavimas.lt arba tel. nr.  +370 605 54301, +370 616 18814.